0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Slovník marketingu

Autor: Mark N.Clemente Nakladatelství: Computer Press 5 lidí
Koupí tohoto produktu získáte 90 bodů.



Cena:

90 Kč


Do týdne 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Slovník marketingu. Klíčové pojmy a termíny.

Kód knihy: EK0000161
Autor: Mark N.Clemente
Ilustrace:
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2004
Vydání:
Vazba: pevná
Stav: jako nová
Počet stran: 199
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Zázraky se ději
Zázraky se ději

Mary Kay Ash

60 Kč

Do týdne

Tajemství lovce mozků
Tajemství lovce mozků

John Wareham

70 Kč

Do týdne

Spolupráce přes hranice kultur
Spolupráce přes hranice kultur

Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl

150 Kč

Do týdne

Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek

František Ochrana

100 Kč

Do týdne

Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu
Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu

Richard Cimler a kol.

50 Kč

Skladem

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Kateřina Ryglová

140 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení