0 Kč
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

3001: Poslední vesmírná odysea

Autor: Arthur C. Clarke Nakladatelství: Laser-books 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 400 bodů.

Cena:

400 Kč

Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Začalo to před čtyřmi miliony let zářivým černým monolitem, jenž přeměnil opice v člověka a zažehl jiskru v lidském vědomí. Na úsvitu jednadvacátého století našli archeologové na Měsíci stejný černý monolit a tím začíná dobrodružství Dava Bowmana, jeho zástupce Franka Poola a superpočítače HALa. Pouze Dave přežije setkání s třetím, mnohem větším monolitem na jupiterském měsíci Europě a navždy se tak stane vesmírným dítětem. Nyní vstupuje odysea do nebezpečného konečného stádia v roce 3001. Lidstvo – ačkoliv je to neuvěřitelné – přežilo. Žije však v přetrvávajících obavách z trojice monolitů, které vládnou sluneční soustavě. Přesto však svitne naděje: kdesi v galaxii je objeveno tělo Franka Poola, kterého pokládali už tisíc let za mrtvého. Poole je oživen a připraven dokončit cestu, kterou HAL předčasně ukončil před tisíci lety. Ví, že ji nemůže podniknout bez Dava, nejdříve ale musí odhalit děsivou pravdu – co se z něj a HALA stalo uvnitř monolitu. Úchvatná vize budoucnosti lidstva od jednoho z nejznámějších autorů moderní science fiction vrcholí a spolu s tím se uzavírá rovněž jedna z kapitol vědeckofantastického žánru.

Kód knihy: SF0001197