0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Guerilla marketing

Autor: Jay Conrad Levinson Nakladatelství: Computer Press a.s. 3 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 280 bodů.



Cena:

280 Kč

VyprodánoOvěřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Chcete, aby si vás lidé všimli a zapamatovali? Připadá vám, že staré a osvědčené metody marketingu již nefungují, chcete vyzkoušet něco odlišného? Potřebujete účinnou reklamu, ale máte omezené prostředky?Guerilla marketing není jen provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se tyto kanály použijí nestandardním způsobem. Od tzv. klasického marketingu se guerilla marketing odlišuje hlavně tím, že se místo na velkorysý rozpočet se spoléhá na neotřelost, inovativnost, moment překvapení. Guerilla marketérům nechybí zápal pro věc, kreativita a osobní zaujetí. Metody a postupy guerilla marketingu jsou vhodné zejména (ale ne výlučně) pro malé a střední firmy, které nemohou svým větším protivníkům konkurovat objemem peněz vynaložených na reklamu. Mohou se ale prosadit jinými cestami a vyhlásit konkurentům partyzánskou válku.Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983. Nyní držíte v rukou přeložené již čtvrté aktualizované vydání, v kterém kromě jiného naleznete:•200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma•strategie pro marketing na internetu (kdy a jak je využít)•tipy pro využívání nových technologií (např. podcastingu či RSS kanálů)•programy pro oslovení potenciálních zákazníků•návod na vyvolání správného dojmu z vaší společnosti.

Kód knihy: EK0000179
Autor: Jay Conrad Levinson
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press a.s.
Rok vydání: 2009
Vazba: brožovaná
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 326
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Finanční hospodaření

Finanční hospodaření

Peter Wilson

90 Kč

Do týdne

Management změny

Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Tvrdohlavý muž

Tvrdohlavý muž

Ondřej Horák, Stanislav Bernard

120 Kč

Skladem

Podnikatel vs. Podvodník

Podnikatel vs. Podvodník

Abe

250 Kč

Skladem

Mé putování mezi lumpy a policajty

Mé putování mezi lumpy a policajty

Zdeněk Jemelík

80 Kč

Skladem

Reklama - 200 tipů, které musíte znát

Reklama - 200 tipů, které musíte znát

Roman Kobiela

120 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení