0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Guerilla marketing

Autor: Jay Conrad Levinson Nakladatelství: Computer Press a.s. 1 člověk
Koupí tohoto produktu získáte 280 bodů.



Cena:

280 Kč

VyprodánoOvěřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Chcete, aby si vás lidé všimli a zapamatovali? Připadá vám, že staré a osvědčené metody marketingu již nefungují, chcete vyzkoušet něco odlišného? Potřebujete účinnou reklamu, ale máte omezené prostředky?Guerilla marketing není jen provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se tyto kanály použijí nestandardním způsobem. Od tzv. klasického marketingu se guerilla marketing odlišuje hlavně tím, že se místo na velkorysý rozpočet se spoléhá na neotřelost, inovativnost, moment překvapení. Guerilla marketérům nechybí zápal pro věc, kreativita a osobní zaujetí. Metody a postupy guerilla marketingu jsou vhodné zejména (ale ne výlučně) pro malé a střední firmy, které nemohou svým větším protivníkům konkurovat objemem peněz vynaložených na reklamu. Mohou se ale prosadit jinými cestami a vyhlásit konkurentům partyzánskou válku.Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983. Nyní držíte v rukou přeložené již čtvrté aktualizované vydání, v kterém kromě jiného naleznete:•200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma•strategie pro marketing na internetu (kdy a jak je využít)•tipy pro využívání nových technologií (např. podcastingu či RSS kanálů)•programy pro oslovení potenciálních zákazníků•návod na vyvolání správného dojmu z vaší společnosti.

Kód knihy: EK0000179
Autor: Jay Conrad Levinson
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press a.s.
Rok vydání: 2009
Vazba: brožovaná
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 326
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Management změny

Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Lucie Kuldová

80 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání

Dale Carnegie

80 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení