0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Autor: Jim Collins Nakladatelství: Grada Publishing 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 160 bodů.



Cena:

160 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.

Kód knihy: EK0000321
Autor: Jim Collins
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Grada Publishing
Rok vydání: 2008
Vydání: 1
Vazba: Pevná
Stav: Velmi dobrý, naražený horní roh zadních desek - lehce roztržený
Počet stran: 304
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Personální práce v malých podnicích
Personální práce v malých podnicích

Josef Koubek

130 Kč

Do týdne

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu
Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu
Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Josreef Zelenka, Jiří Kysela

70 Kč

Skladem

Podnikatel vs. Podvodník
Podnikatel vs. Podvodník

Abe

250 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů
Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl
Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení