0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis Nakladatelství: Computer Press 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 50 bodů.



Cena:

50 Kč

Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Kód knihy: EK0000304
Autor: Erik Du Plessis
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2007
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý, lehce načichlá, flek na konci knihy dole u hřbetu
Počet stran: 215
Obrazová příloha: Ne
ISBN: 978-80-251-1456-8

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Spolupráce přes hranice kultur

Spolupráce přes hranice kultur

Ivan Nový, Sylvia Schroll-Machl

150 Kč

Do týdne

7 návyků skutečně efektivních lidí

7 návyků skutečně efektivních lidí

Stephen R.Covey

320 Kč

Skladem

Management změny

Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Nahá pravda

Nahá pravda

Vladimír Pikora & Markéta Šichtařová

140 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení