0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv Nakladatelství: Fortuna 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 60 bodů.



Cena:

60 Kč

Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
 

Kód knihy: EK0000126
Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 2006
Vazba: brož
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 248
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

89 nejdůležitějších manažerských teorií pro praxi

James McGrath, Bob Bates

160 Kč

Do týdne

Slovník marketingu

Slovník marketingu

Mark N.Clemente

90 Kč

Do týdne

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Mé putování mezi lumpy a policajty

Mé putování mezi lumpy a policajty

Zdeněk Jemelík

80 Kč

Skladem

Nahá pravda

Nahá pravda

Vladimír Pikora & Markéta Šichtařová

140 Kč

Skladem

Entrepreneurs versus Cheaters

Entrepreneurs versus Cheaters

Vladimír John

120 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení