Měna: EUR - CZK

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv Nakladatelství: Fortuna 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 60 bodů.



Cena:

60 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
 

Kód knihy: EK0000126
Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 2006
Vydání:
Vazba: brož
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 248
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Talk-show!
Talk-show!

Hanka Kousalová

69 Kč

Skladem

Prodáno!
Prodáno!

Steve Martin, Gary Colleran

70 Kč

Do týdne

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu
Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Josreef Zelenka, Jiří Kysela

70 Kč

Skladem

Management změny
Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Podnikatel vs. Podvodník
Podnikatel vs. Podvodník

Abe

250 Kč

Skladem

Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi
Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Lucie Kuldová

80 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení