Měna: EUR - CZK

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv Nakladatelství: Fortuna 1 člověk
Koupí tohoto produktu získáte 60 bodů.



Cena:

60 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
 

Kód knihy: EK0000126
Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 2006
Vazba: brož
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 248

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Trénink a školení
Trénink a školení

Roger Buckley, Jim Caple

220 Kč

Do týdne

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

Jaromír Veber

90 Kč

Do týdne

Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek

František Ochrana

100 Kč

Do týdne

Slovník marketingu
Slovník marketingu

Mark N.Clemente

90 Kč

Do týdne

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu
Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Management změny
Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení