0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv Nakladatelství: Fortuna 3 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 60 bodů.



Cena:

60 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
 

Kód knihy: EK0000126
Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 2006
Vydání:
Vazba: brož
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 248
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Sebeřízení, komunikace, řízení času úspěšného manažera
Sebeřízení, komunikace, řízení času úspěšného manažera

kolektiv autorů

25 Kč
50 Kč

Do týdne

Investiční kuchařka beardstownských paní
Investiční kuchařka beardstownských paní

Leslie Whitakerová

45 Kč
90 Kč

Do týdne

Matematika pro studenty ekonomie
Matematika pro studenty ekonomie

Jiří Moučka, Petr Rádl

140 Kč

Skladem

Slovník marketingu
Slovník marketingu

Mark N.Clemente

45 Kč
90 Kč

Do týdne

Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi
Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Lucie Kuldová

80 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl
Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení