0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Autor: Nirmalya Kumar Nakladatelství: Grada 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 250 bodů.



Cena:

250 Kč


Do týdne 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."

Kód knihy: EK0000017
Autor: Nirmalya Kumar
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2008
Vydání:
Vazba: pevná
Stav: dobrý
Počet stran: 240
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Ekonomie světové integrace
Ekonomie světové integrace

Charles Wyplosz, Richard E. Baldwin

250 Kč

Do týdne

Matematika pro studenty ekonomie
Matematika pro studenty ekonomie

Jiří Moučka, Petr Rádl

140 Kč

Skladem

Personální práce v malých podnicích
Personální práce v malých podnicích

Josef Koubek

130 Kč

Do týdne

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu
Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu
Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Josreef Zelenka, Jiří Kysela

70 Kč

Skladem

Tvrdohlavý muž
Tvrdohlavý muž

Ondřej Horák, Stanislav Bernard

120 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení