0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Autor: Nirmalya Kumar Nakladatelství: Grada 2 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 125 bodů.



Cena:

125 Kč

250 Kč

Do týdne 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických příkladech uvidíte, že je potřeba nově se zaměřit například na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."

Kód knihy: EK0000017
Autor: Nirmalya Kumar
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2008
Vydání:
Vazba: pevná
Stav: dobrý
Počet stran: 240
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Jedna trefa stačí
Jedna trefa stačí

Randall Lane

35 Kč
70 Kč

Do týdne

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu
Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Josreef Zelenka, Jiří Kysela

70 Kč

Skladem

Mé putování mezi lumpy a policajty
Mé putování mezi lumpy a policajty

Zdeněk Jemelík

80 Kč

Skladem

Nahá pravda
Nahá pravda

Vladimír Pikora & Markéta Šichtařová

140 Kč

Skladem

How to run a business without risk
How to run a business without risk

Vladimír John

120 Kč

Skladem

Česko-anglický slovník právních a obchodních termínů
Česko-anglický slovník právních a obchodních termínů

Věra Topilová

70 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení