0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Úspěch není náhoda

Autor: Alena Čechová Nakladatelství: Granit 5 lidí
Koupí tohoto produktu získáte 90 bodů.



Cena:

90 Kč


Do týdne 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Také se vám stalo, že jste s úsměvem i povzdechem bezmocně sledovali, jak se váš obchodní partner, či ještě hůře, rodinný příslušník, z kterého se stal novopečený podnikatel, systematicky ztrapňuje a znemožňuje v situacích, které mají vliv na jeho další obchodní styky a prosperitu? Říkali jste si, jaká je škoda, že takový schopný, pracovitý člověk neumí uhlazeně společensky vystupovat, příšerně se obléká, neumí jednat s obchodními přáteli a sdělovacími prostředky - prostě nedokáže o sobě a své firmě vytvořit před veřejností správný obraz, který by si výsledky jeho práce zasloužily?
Tato publikace je určena českým podnikatelům - od majitele malého obchodu, vedoucího zemědělského družstva až po ředitele velké firmy. Zkušená novinářka se v ní vypořádala zasvěceně a vtipně s nešvary, které kolem sebe denně vidíme. Její rady jsou věcné, užitečné a ještě nás četba pobaví a rozesměje. Dozvíme se, jak si zorganizovat práci, jak máme vést obchodní jednání, jak se chovat k zaměstnancům, jak budovat svou image. V knize najdeme pokyny, jak se dobře oblékat a jak vytříbeně stolovat. Cenné jsou rady z praxe - prezentace firmy na veřejnosti, inzerce a reklama, jednání se sdělovacími prostředky. A protože řada českých podnikatelů pronikla na zahraniční trhy, přijdou jim jistě vhod zkušenosti z jednání s příslušníky různých národů a jejich zvyklosti. Opomenuta není ani životospráva, odpočinek a rodinný život podnikatele.

Kód knihy: EK0000012
Autor: Alena Čechová
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Granit
Rok vydání: 1998
Vydání:
Vazba: pevná
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 171
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Příručka moderního manažera aneb jak vést sám sebe
Příručka moderního manažera aneb jak vést sám sebe

Milan Ždímal

70 Kč

Do týdne

Slovník marketingu
Slovník marketingu

Mark N.Clemente

90 Kč

Do týdne

Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu
Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu

Richard Cimler a kol.

50 Kč

Skladem

Management změny
Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů
Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Prognóza finančních trhů - Psychologie úspěšného investování
Prognóza finančních trhů - Psychologie úspěšného investování

Tony Plummer

400 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení