Válka médií
Autor: Viktor Farkas Nakladatelství: Euromedia Group - Knižní klub 2 lidiKoupí tohoto produktu získáte 160 bodů.
Cena:
Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny
Popis knihy:
Mýtus informační společnosti. Denně nás zaplavuje opravdový příval informací. Řada médií nás zasypává svými příspěvky a vytváří naše mínění. Experti hovoří o „informační společnosti“. Ale je to vážně pravda? Nikoli, neboť kvantita, jak známo, ještě neznamená kvalitu! Viktor Farkas má odjakživa zdravou nedůvěru vůči oficiálním zprávám z médií. Už léta se zabývá tím, co je na informacích potlačené, překroucené, vynechané nebo co se zamete pod koberec. S pomocí řady příkladů z politiky, hospodářství a jiných úseků života ukazuje, že „informační společnost“ je pouhý mýtus. Velká část sdělení je manipulativní a slouží zájmům těch, kdo obvykle zůstávají v pozadí. Řada zpráv je bezvýznamná, ale média je nafukují natolik, že odvádějí pozornost od mnohem důležitějších informací, jež jsou často zmíněny jen na okraj. Při bližším pohledu se ukáže, že mnohé, co se označuje za „objektivní zpravodajství“, jsou dezinformace, polopravdy, ne-li přímo bohapusté lži. Pravdu, která by byla pro pochopení dění důležitá, se uživatel klasických médií většinou nedozví.
Kód knihy: | SO0000147 |
Autor: | Viktor Farkas |
Místo vydání: | Praha |
Nakladatelství: | Euromedia Group - Knižní klub |
Rok vydání: | 2012 |
Vydání: | 1 |
Vazba: | Pevná |
Stav: | Velmi dobrý |
Počet stran: | 296 |
Obrazová příloha: | Ne |
ISBN: | 9788024232546 |
Sdílet na: