0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace

Autor: Don Failla Nakladatelství: Jiří Alman 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 40 bodů.



Cena:

40 Kč

Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Snad jeden z nejlepších návodů v dějinách strukturního prodeje. Podnětný materiál vám ukáže způsob, jak lze váš stroj dobře a úspěšně řídit. Po dokonalém prostudování příručky Dona Failly budete moci nejen vyjet, ale budete dokonce schopni uspořádat i vlastní závod - svoji vlastní "VELKOU CENU".

Kód knihy: EK0000339
Autor: Don Failla
Ilustrace: ?
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Jiří Alman
Rok vydání: 1994
Vydání: 1.
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý
Počet stran: 115
Obrazová příloha: Ne
ISBN: 8090178006

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Slovník marketingu

Slovník marketingu

Mark N.Clemente

90 Kč

Do týdne

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu

Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu

Richard Cimler a kol.

50 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Mé putování mezi lumpy a policajty

Mé putování mezi lumpy a policajty

Zdeněk Jemelík

80 Kč

Skladem

Reklama - 200 tipů, které musíte znát

Reklama - 200 tipů, které musíte znát

Roman Kobiela

120 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení